מערכת בית חכם של Bswitch

זוכרים את הטלפונים הניידים שהיו לנו שהיו בהם כפתורים ולחצנים? בשביל לכתוב SMS היינו משתמשים רק באצבע אחת וצריכים לפנות זמן של חצי שעה.

היום, לכולנו יש טלפנים חכמים עם מסך מגע , ההקלדה נעשית בשתי ידיים ואורכת פחות מ – 10 שניות ! אה… ובמקרה הטוב יש לטלפון לחצן אחד בלבד!

העתיד במתגי החשמל יהיה זהה להתפתחות הטלפונים – מתגי החשמל יהפכו להיות מתגי מגע והשליטה בהם תתאפשר מהטלפון הנייד.

ובכן, העתיד כבר כאן!!

עם מערכת בית חכם של Bswitch ניתן לשלוט על כל מערכות החשמל בבית בקלות, פשטות, גמישות ובקרה – על התאורה בבית, על שער הכניסה, על המיזוג, דוד החשמל ועוד.

כיום יותר ויותר מפסקי טאצ' תופסים את מקומם של המפסקים המכניים והביקוש למפסקי מגע רק הולך וגדל בכל העולם. מערכת בית חכם Bswitch  נשלטת באמצעות אפליקציה נוחה בעברית שחוסכת לכם גם זמן וגם כסף.מערכת בית חכם Bswitch היא מערכת מודולרית המתאימה לכל כיס! ניתן לרכוש התחילה מערכת בסיסית ולהוסיף בכל עת מודול אשר שולט בעוד מוצרי חשמל בבית והכל בהתאם לקצב ולתקציב שלכם. המערכת כולל יחידה מרכזית (בגודל 20*20 ס"מ), מודולים מותאמים גוויס ומתגים בעיצוב מהממם ובמגוון צבעים משגע שיתאימו בדיוק לעיצוב הבית שלכם.

מערכת יחידה מרכזית של מערכת בית חכם Bswitch מבית סמיקום
שליטה בדוד החשמל מאפליקציית הבית החכם של Bswitch מבית סמיקום

מה היתרונות של Bswitch?

  • מערכת בית חכם של Bswitch  מאפשרת שימוש בתשתית החשמל הקיימת בבית ואינה מצריכה חציבות מיותרות בקירות!
  • החלפת כל מתג אורכת כ- 2 דקות בממוצע.
  • המערכת נשלטת באמצעות אפליקציה בעברית מכל טלפון נייד ומאפשרת לשלוט בבית שלכם בכל זמן ומכל מקום.
  • פטנט ישראלי
  • בית חכם של Bswitch אידיאלי לשומרי שבת ומאפשרת לתכנן מראש הדלקה/כיבוי של תאורה/מיזוג/דוד וכד' לשעות וימים לבחירה וכן מאפשרת לנעול מפסקים בשבת ובחג כדי למנוע חילול שבת/חג.
  • עיצוב מרהיב של מתגי בית חכם Bswitch בצבעים שחור ולבן.
  • מערכת בית חכם חוסכת לכם בהוצאות החשמל ע"י שליטה ובקרה במתרחש בבית גם כשאתם בעבודה.
  • מערכת מודולרית – ניתן לרכוש מערכת של יחידת מרכזית ושני מתגים בתור התחלה (למשל שליטה על הדוד ועל התריסים בסלון) ובשלב מאוחר יותר, להוסיף מודולים נוספים בהתאם לתקציב ולקצב שלכם.
  • מתגי הטאצ' של מערכת בית חכם Bswitch מבית סמיקום יתנו לקירות הבית מראה מעוצב בשל היותם חלקים שטוחים ומבריקים.
  • למערכת בית חכם Bswitch טווח קליטה רחב (בין היחידה המרכזית לבין המתגים) בין 100-200 מ' בשטח בנוי.
  • ניתן ליצור תרחישים ותזמונים מורכבים התואמות לצרכים שלכם והכל כדי לענות באופן הנכון והמיטבי על הצרכים שלכם.

בנוסף למראה, היעילות והנוחות, פתרון הבית החכם של Bswitch  מבית סמיקום בטוח, ומאובטח. הודות לטכנולוגיה הייחודית, צריכת האנרגיה של המערכת הינה נמוכה במיוחד, מכיוון שחשמל נצרך אך ורק בעת ביצוע הפעולה, ולא באופן קבוע ושוטף.

מי עומד מאחורי Bswitch?

חברת סמיקום לקסיס בע"מ (הידועה כמשווקת סוללות GP, מותג מוצרי החשמל HYUNDAI, מותג כלי העבודה האיכותי בעולם WORX ועוד).

מאחורי Bswitch  עובדים 150 אנשים אשר מתמחים בתחום הטכנולוגיה והחשמל בבית בישראל. חברת סמיקום חרטה על דגלה להגיע לכל בית בישראל ולהוביל את השוק הישראלי עם מוצרים איכותיים, אמינים ושירות שמצעיד את החברה כבר 30 שנה קדימה.

משה גוב, מנכ"ל ומייסד חברת סמיקום לקסיס הינו בעל ניסיון של למעלה מ- 40 שנה בפרוייקטים מורכבים בישראל, לצידו עובדים בחברה מהנדסים, מפתחים ועובדים מהשורה הראשונה בתעשייה, אנשי שירות מסורים ואכפתיים שמלווים את הלקוחות הנאמנים של החברה מידי יום משלב ההתלבטות ובכל שאלה גם לאחר ההתקנה כדי לתת שירות איכותי.

חברת סמיקום לקסיס  Bswitch מתכננת חידושים רבים לשנים הבאות. עקבו אחרינו ותופתעו לגלות מוצרים טכנולוגיים פורצי דרך ועוצרי נשימה.

מעוניינים בבית חכם?

לחצו כאן והשאירו פרטים בקישור כדי שנחזור אליכם עם הצעה שלא תוכלו לסרב לה😊

דילוג לתוכן