הכי SMART זה כשמוכנים לכל תרחיש

רחפו עם סמן העכבר על התרחישים השונים ותגלו כמה חכם יותר הבית שלכם יהפוך.

הקליקו על התרחישים שמעניינים אתכם ותגלו כמה חכם יותר הבית שלכם יהפוך.

בוקר טוב

לא מסתפקים בשעון מעורר
מערכת בית חכם מאפשרת לכם להגדיר שעת התעוררות רצויה בבוקר – במהלכה ייפתחו התריסים וקרני השמש יעירו אתכם ברכות.

בוקר סופ"ש

כשאתם לא חייבים לקום בשעה הרגילה

יום יפה

התריסים יפתחו בשעה הנוחה לכם ויתנו לכם להשלים שעות שינה.

ניחוחות של ארוחת ערב

רגע לפני שהארוחה מתחילה

בתאבון!

עוד לפני שארוחת הערב תוגש לשולחן, התאורה במטבח ובאזור שולחן האוכל תוכל להתאים את עצמה עבורכם – עם אור רך שינעים את האווירה ויכין אתכם לקראת המשך הערב ושינת הלילה.

לילה טוב

מכינים את האווירה
אורות הבית יתאימו את עצמם לקראת השינה שלכם: הם יתעמעמו ויכבו בהתאם להעדפתכם. מעבר לאווירה הנעימה שתכין אתכם לשינה – כיבוי האורות גם ישפר את פעילות השעון הביולוגי שלכם וימנע נדודי שינה.

זמן למסיבה

הבית יודע איזו אווירה צריך
אורות הבית יתכווננו בהתאם לאופי המסיבה שלכם: פרוע, רגוע, אינטימי או המוני. ביכולתכם להגדיר אזורים חשוכים יותר – כמו סלון שהופך לרחבת ריקודים, ואזורים מוארים יותר – כמו מטבח או פינת חטיפים.

חיים בסרט

תכינו את הפופקורן, הבית יכין את השאר
תכינו לעצמכם פופקורן, תתכסו בשמיכה, הבית החכם ידאג לכל השאר: האורות יכבו או יעמעמו את עצמם, המזגן ייכנס לפעולה ואפילו המקרן יפעיל את עצמו. כל מה שנשאר לכם לעשות זה לבחור את הסרט ולהישאב לתוך המסך.

בית ריק

יצאתם לחופשה?
עליתם על המטוס לחופשה בחו"ל? אף אחד לא צריך לדעת שהבית שלכם נשאר ריק. ביכולתם לגרום לאורות הבית להדליק ולכבות את עצמם כאילו שאתם עדיין כאן – כדי להימנע ממשיכת תשובת לב מיותרת.

תרחישי שבת

בלי להתפשר על שמירת השבת
מבלי להתפשר על שמירת השבת בהתאם להלכה, ביכולתם להורות למערכת הבית החכם לכוונן את התריסים ואת התאורה כדי לשמור על שגרת היום שלכם גם ביום המנוחה.

ערב קיצי בסלון

המזגן, התריס והאורות עובדים יחד
בקשו מהמזגן לצנן אתכם מבלי להקפיא את הבית, תנו לתריסים להכניס הביתה את אור השקיעה האדמדמה – ולאורות הבית לעמעם את עצמם כדי לשמור על התאורה הטבעית.

חם, לוהט, רותח

גם ביום חורפי
הבית החכם יכול לדאוג לכם: עוד לפני שהחניתם את הרכב בחנייה למטה, המערכת יכולה להפעיל כבר את מיזוג האוויר על מצב חימום, להדליק את האורות – ולהפעיל את הדוד לקראת המקלחת החמה שלכם.

פרטיות בלחיצת כפתור

בלי להתרוצץ בכל הבית
רוצים לשמור על השקט והפרטיות שלכם בלי להתרוצץ ברחבי הבית ולסגור את התריסים? בלחיצת כפתור אחת ביכולתכם להגיף את כל הווילונות והתריסים ולתת לעצמכם את הזמן שלכם בפרטיות מוחלטת.

ערב אירוח קיצי

מארחים חברים?
הפעילו בלחיצת כפתור את המזגן, את התאורה שהגדרתם לעצמכם – ואת הפלייליסט האהוב עליכם.

ערב חורפי חמים

כשקר בחוץ הבית נעים בלחיצת כפתור
חזרתם הביתה ביום חורפי של גשם ורוח? הפעילו את מיזוג האוויר המחמם, את התאורה החביבה עליכם וגם את המוזיקה שתגרום לכם להרגיש הכי בבית בעולם.

חכמים בשמש

השרב קופח בחוץ?
הפעילו בלחיצת כפתור את המזגן הגואל – ואת התריסים שישאירו את קרני השמש בחוץ. אז מה אם בחוץ מדבר סהרה – אצלכם בבית יכולה להיות שוויצריה קטנה.

הסערה נשארת בחוץ

ברד ירד בדרום ספרד? אז מה.
אתם יכולים לשכוח מהסערה באמצעות תרחיש מחמם ומנחם של הפעלת החימום וסגירת התריסים – הגשם כבר ירגיש כמו אורח בלתי רצוי.

הדשא של השכן

להתגאות בתאורה שהתקנתם בגינה
רוצים להתגאות בתאורה המיוחדת שהתקנתם בגינה – אבל לא לבזבז חשמל לאורך כל שעות היממה? הפעילו כיבוי אוטומטי של התאורה החיצונית בשעות השמש. לחילופין, הפעילו את התאורה רק באזורים שאתם רוצים – וכבו אותה בשאר הגינה.

התאמות אישיות

תרחישים ששולטים במגוון עצום של מכשירים חשמליים
הגדירו מגוון תרחישים שונים שיאפשרו לכם לשלוט על שלל מכשירי החשמל בבית - ביחד או לחוד, על בסיס זמנים קבועים מראש או לפרקי זמן שדרושים לכם. השליטה במכשירים ובחשמל נמצאת בכף היד וההגדרה פשוטה כמו מספר נגיעות במסך הטאץ'.
דילוג לתוכן